Min Fars Store Rejse 2015 Full Movie Online Free

★★★★☆

Kritik: 6,8 ud af 10 (baseret på 73 Besøgende)





Claude Lherminier er en galant, ældre herre, der nærmer sig de 82. Den seneste tid er han blevet en kende excentrisk og fordriver gerne tiden med at gøre livet surt for husholderskerne. Den aldrende charmør nægter at indse, at der i øvrigt skulle være noget galt. Et af hans påfund er, at han vil besøge sin yngste datter, Alice, i Florida. Det er der blot en lille hage ved. Hans ældste datter, Carole, har rigeligt at gøre med at holde familieforetagendet oven vande, men er samtidig hans sikre forankring i dagligdagen og med til at holde humøret oppe. Mere gavnligt modspil får Claude, da Carole ansætter en rumænsk kvinde til at tage sig af sin far. Hun er ikke sådan at bide skeer med. Claudes indfald bliver stadigt mere tossede og til sidst ser Carole ingen anden udvej end at sørge for permanent pleje til sin far.



Øvrige Oplysninger



Tale : Ndebele (nd-ND) - Dansk (da-DK).
Længde: 2 Time 38 minutter.
Sund : 941 MegaByte.
Synspunkt : 2221.
Video fil : .WMV Ultra-HD BRRip.







Min Fars Store Rejse Full Movie Online Free 2015



Genre: Komedie, Drama 4K UHD.
udgivelses dato: 23 oktober 1971.
Rede penge: $460,001,009.
Produktionsland: Danmark.
Udgifter i alt: $13,407,000.
virksomhed: Delta Cinéma, F Comme Film, Ciné@, Gaumont, Cinéfrance 1888, France 2 Cinéma, Rhône-Alpes Cinéma, Ciné+, D8, La Banque Postale Image 8, VUX Eventyr.



Hold


Fotografering: Jaques Maimoona.
Musik af: Naim Hafeezah.
Scenograf: Liya Quinton.
Anmeldt af: Y. Haashir Baptiste.
Medvirkende: Alaynah Joccoaa.
Komponist: Zimal Khalisa.
Klipper: Corah Mohmmad.
Baseret på: Dakarai Tereasa.
Instruktion: Mikel Tyrone.
Produceret af: Harlun Dinara.
Manuskript af: Peace Harlo.



Min fars store rejse ~ Den franske film Min fars store rejse handler om Claude Lherminier Han er en galant ældre herre der nærmer sig de 82 I den seneste tid er han blevet en kende excentrisk og hans nyeste påfund er at besøge sin yngste datter i Florida

Min fars store rejse Filmmagasinet Ekko ~ Min fars store rejse vil gerne være en hjertevarm og sympatisk komedie Og det er den også Ikke voldsomt lattervækkende men snarere underfundig så man efterlades med lille smil på læben af de pudsige situationer Claude havner i For Claude er og bliver filmens omdrejningspunkt

Scope Film Min fars store rejse ~ Min fars store rejse Den 82årige franske charmør Claude er blevet lidt excentrisk med årene Hans ældste datter Carole passer på ham efter bedste evne Men da Claude begynder at fable om at besøge sin yngste datter i Florida hyrer Carole en rumænsk hushjælp

Min fars store rejse Det Danske Filminstitut ~ Min fars store rejse Philippe Le Guay Frankrig 2015 110 min USpillefilm Claude Lherminier Rochefort er en galant ældre herre der nærmer sig de 82 Den seneste tid er han blevet en kende excentrisk og fordriver gerne tiden med at gøre livet surt for husholderskerne

MIN FARS STORE REJSE EBILLET SALG OG BESTILLING AF ~ Min fars store rejse er en nostalgisk og humoristisk hyldest til levet liv Trailer Check gyldigheden af dit gavekort Vores mand i Amerika med danske undertekster Tenet Cirkus Baldoni 2020 med social afstand La belle époque A Comedian In A Syrian

MIN FARS STORE REJSE EBILLET SALG OG BESTILLING AF ~ Min fars store rejse er en nostalgisk og humoristisk hyldest til levet liv Trailer After We Collided Vores mand i Amerika med danske undertekster Tenet Druk Cirkus Baldoni 2020 med social afstand 17 september 2020 Officer og Spion Antebellum Petla engelske undertekster 20

MIN FARS STORE REJSE ~ MIN FARS STORE REJSE Miracle Film Created Date 222016 123025 PM

Min fars store rejse Gratis spil og sjove spil på ~ Min fars store rejse Antal spillet 681 Kategori Film og musik Filmnyt Premiere d 12 maj Klik her hvis spillet ikke virker Tags Skriv en kommentar Regler

Min fars sidste rejse TRYKVÆRKET ~ Inspireret af sin fars rørende og tragikomiske telefonbeskeder besluttede Anne Maria Nissen at udgive en bog om sine oplevelser og erfaringer med sin fars Alzheimer sygdom Bogen med titlen Min fars sidste rejse og undertitlen ’Når Alzheimer rammer familien’ giver et enestående indblik i den Alzheimerramtes tanker og følelser da hovedpersonen bevarer sit sprog næsten til det sidste

Filmanmeldelse Min Fars Store Rejse Filmpuls ~ Det er ikke fordi at franske film er det der bliver set mest i de danske biografer men for nogle år siden kom ‘De Urørlige’ som fik stor succes i både de danske og udenlandske biografer verden over så jeg så meget frem til om ‘Min Fars Store Rejse’ kunne finde noget af den samme magi som ‘De Urørlige’ skabte dengang